Een melding doen

Wij willen jou graag zo goed mogelijk helpen. Daarom kun je jouw melding of klacht via onderstaand formulier invullen. Zo hebben wij in één keer alle belangrijke informatie en kunnen wij snel met de melding aan de slag.

Alle meldingen worden door ons geregistreerd en in behandeling genomen. Hoe meer details je ons kan geven, hoe sneller we je klacht kunnen afwikkelen. Je ontvangt sowieso binnen 10 werkdagen een schriftelijke reactie per mail of per post. 

Per situatie wordt bekeken welke opvolging nodig is. Als het gaat om een melding waarbij snelle actie gewenst is, ontvang je uiteraard zo snel mogelijk bericht van ons. 

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag of een melding? Zie hiernaast de veelgestelde vragen.

Waarom duurt het 10 dagen voordat ik reactie krijg?

Bij het afhandelen van klachten doen we aan hoor- en wederhoor. Dat wil zeggen dat we zowel de ingediende melding als het verhaal van de betrokkenen, zoals chauffeurs, telefonisten of planners, naast elkaar leggen om zo te kunnen beoordelen wat er exact is voorgevallen. Dat doen we zo zorgvuldig mogelijk en dat kost tijd.

Kan ik mijn klacht over een Wmo- of Hubtaxi-rit hier ook indienen?

Klachten die specifiek over een Wmo of Hubtaxi-rit gaan, kunnen alleen worden ingediend via Publiek Vervoer. Hoe je dat kunt doen, lees je hier.

Share This